Söndag

I söndags vaknade jag upp med min Älskling och så åt vi frukost, sedan tog vi en långpromenad med Hebbe. Efter promenaden pluggade vi en stund jag gick igenom arbetsövningarna och P skrev loggbok. Klockan 15. for vi till P:s syster F eftersom F:s sambo N fyllde 27 år. Så vi for dit och käkade tårta. Snacka om att småbarn verkligen bara sover, äter och bajsar, nog för att jag är väl medveten om det men det är liksom inte så mycket att hurra för som åskådare. Visst när det är ens egna barn så tar man ju hand om den men när det är någon annans barn ser man bara på vilket inte är så speciellt. 

Efter besöket for vi hem och jag och P började med maten vi gjorde Clubsandwich såå himla gott!


Efter maten såg vi det sista avsnittet av Beck - I Guds namn, jag har alltid tyckte att Beck-filmerna är bra och denna var inget undantag men den var dock lite konstig och olik dom andra filmerna. Till beck gjorde vi chokladfoundue och mango, melon och vindruvor, mmm sååå gott! Sedan var det dags att sussa sängen. 

/ Sophie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0