Solbränd?

Idag efter lunchen gick jag runt byn, vilket tar ca 30-45 min, det var skönt dock lite små kallt. Jag tog en riktig powerwalk, och denna gång blev det inget hustittande utan jag gick min runda helt på automatik och tänkte endast på Thailand. Efter min promenad så körde jag ett 30-min Pilatespass, gött!

Har även börjat gå igenom diskrimineringsrätten jag känner att jag måste skärpa mig angående plugget nu. Hellre ett steg före än två bakom. Skärpning Sophie! Jag fick i alla fall gjort lite grann idag. Nu på kvällen har jag dock sett på Efterlyst och lite grann av Okänd diagnos, riktigt läskigt program men såklart väldigt bra för de medverkande som får sig en diagnos.

Efter mitt Tv-tittande kände jag hur mitt ansikte kändes lite uppsvält. Så jag kollade i spegeln och ja jag är som helt röd på kinderna och öite små öm. Kan det vara så att jag hann bränna mig i solen under min promenad? eller är det den dåliga dataskärmens fel? Hmm skumt. Det kanske är en kombination.

Ajja nu har jag gjort mig klar för sängen så nu ska jag gå och sova, god natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0