Promenad och soffmys

Tidigare idag (lördag) gick jag, mamma, J och A på promenad runt byn :) Hur härligt som helst, det är verkligen vår nu, det droppar från taket och asfalten har kommit fram, så himla underbart!  Det var helt otroligt att lille A orkade hela vägen och han var helt svettig i håret när vi kom fram, sötungen! Efter promenaden hade vi mys i soffan. Myset innebar godis och saft samt kortleken, finns i sjön. Blir så glad att A har gjort en massa framsteg på den tid han har varit här det är alltid något nytt han har lärt sig. Rart med barn. 

Efter att J hade nattat A så började Melodifestivalen som var en STOR besvikelse. Tyckte verkligen att den som vann var bland dom sämsta låtarna av de 11. Jag ville att Alcazar skulle vinna eller Caroline af ugglas. Jag tycker verkligen att snälla snälla växer för varje gång man lyssnar på den och visst det kanske inte direkt klassas som en schlagerlåt men det stadiet har vi redan gått förbi, som exempelvis när Finland vann med Lordi.  

Ajja Melodifestivalen-finalen var dock underhållande så länge den varade och man kan inte alltid få som man vill ;P Efter melodifestivalen såg vi Tillbaka till Kärleken med Ben Affleck och Gwyneth Paltrow. Har sett den förut men jag tycker att den är lika bra för det. Det var dock väldigt längesedan sist. Det är en mycket vacker film! Me like ;)

  
Romantik i all ära! Saknar min älskling ♥  

Jag är glad att jag har någon att få ha ett sista samtal med innan jag somnar, någon att säga godnatt till och någon att dela mitt liv med, det är helt UNDERBART! Värt att fira dagligen. P du är perfekt! okej nästintill i alla fall för ingen kan ju vara perfekt ;P eller? you´re fucking close! 

God natt!

/ Sophie ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0