Ny livsstil

När jag var sjuk kom jag fram till att jag måste ändra min livsstil. Så efter lunchen gick jag ut och satte mig på altan med en stor kopp teá (två chocokakor) och ett anteckningsblock. Det var hur härligt som helst och vilket vårväder! Solen sken och det luktade så underbart och friskt. Medan jag satt där och solade skrev jag upp en, to do list över dagen samt morgondagen och om min nya livsstil. Allt från kost till träning som jag ska försöka att följa. Det känns riktigt bra faktiskt :) 

I morgon ska jag ta tag i en sak som har hängt över mig ett tag ;P Jag fick föresten en tid till ögonläkaren den 7 april kl. 14.40 så då kan jag förhoppningsvis fara. Nä nu ska jag gå och fixa mina naglar och se på Dirty dancing, maybe ;) 

/ Sophie ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0