Ny dag, nya tag!

Nu är det måndag och jag vaknade kring 9-tiden. Det var skönt, gick upp och åt frukost, lite fil och tog ett stort glas med proviva samt ett stort vattenglas. Vet inte riktigt vilken form magen är i dag. Jag har dock inte spytt, än så länge (; ska snart sätta mig vid TV:n och försöka få i mig lite lunch. 

Det känns lite jobbigt att inte riktigt veta vad det är för fel i min mage, är det magsjuka, magknip, matförgiftning? brukar inte ha problem med magen så det känns lite läskigt. Men det känns mer och mer som att jag kanske ha drabbats av någon matförgiftning eller, har dock inte haft någon diarré. Utan bara ett rejält magknip och spya på det. Mysigt värre! Jag började nästan bli lite orolig att mitt vita teá inte skulle vara bra för mig. Det är ju mitt godaste teá. 

Nä nog om detta. Här kommer en lista på saker jag borde göra idag:

♥ Läst klart allt till diskrimineringsföreläsningen på onsdag - klart!*
♥ Läsa F-rätt, gå igenom allt - har hunnit igenom 1/7 (; 
♥ Träna? - inte idag
♥ Planera in ett "möte" med R - blir nog torsdag
♥ Säsongsavslutning av advokaterna - ;) 

* Läste som sagt de resterande 20 sidorna i en annan bok till diskrimineringsföreläsningen nu på onsdag. 

Ha en underbar dag!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0