Min kära Mac är på äventyr

Idag lämnade min lillebror min dator på Applestore. Jag for egentligen in dit igår eftersom jag tänkte lämna in men då frågade han om jag hade någon bakup. Vilket jag såklart inte har, hah. Så jag gick och köpte mig ett större usb-minne eftersom jag inte har tagit upp speciellt stor kapacitet på min dator plus att det är en hel del skit på den (gamla dokment, inspirationsbiler m.m. som tar upp en stor plats) så jag bestämde mig att fixa det innan jag lämnade ifrån mig den. 

Mitt topcase har gått sönder på högra sidan, alltså där man slår igen datorn på höger sida har den gått sönder (bitar har lossnat) så jag ringde i fredags till applecare för att höra hru jag skulle gå tillväga. De var väldigt tillmötesgående och trots att min garanti har gått ut så skulle dem fixa det åt mig :)

Det känns väldigt konstigt att skriva på min stationära och guuud vad den surrar jag förstår inte hur man har orkat sitta framför den förut. Det lär bli lite mindre uppdateringar den närmsta veckan eftersom jag inte orkar starta denna dator allt för ofta pga. surrandet.

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0