Mamma Mia

Idag har jag sett Mamma Mia :D En sån feelgood movie! Älskar musikaler, sedan gillades det även att en av huvudrollerna heter Sophie och är tillsammans med en grek ;P Min P är absolut det närmaste grek man kan komma trots att han är svensk. Han har mörka ögon, mörkt hår, och så är han sååå jäkla snygg och otroligt intellektuell. I am one lucky girl!

Förut om att ha sett på Mamma Mia och njutit av vårsolen så har jag lagt upp en reseplan för Thailand, det blir mest troligen "endast" Thailand i 28 eller 31 dagar ;) Det är i en skräckblandad förtjusning som jag kollar runt på saker att göra i paradiset och det mesta beror på att vi har planerat denna resa 1 gång tidigare för snart två år sedan, men det blev inte av pga. att vi började studera. Så tanken att det inte skulle bli av denna gång heller känns väldigt skrämmande. Jag kommer nog inte att fatta att vi ska få komma dit förens vi har landat på Bks flygplats.

Jag har som sagt aldrig varit i Thailand, dock har P varit där men det var ju ett tag sedan. Som tur är hittade jag vårt förra dokument om Thailand, dock var det ganska mycket Phuket och det är ett ställe vi inte kommer att besöka pga. mosunen, kraftiga undervattensströmmar och regn, nej tack! Men det fanns en hel del shoppingtips ;)

P är väl inte världens största fan av shoppning fast när vi väl shoppar handlar han alltid mest, så hur det blir med den saken i Thai återstår att se ;P Det blir dock Bangkok någon dag.

Har du några tips på platser m.m. på Thailand så är du mer än välkommen att dela med dig till oss :D

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0