Kvällen

For som sagt in till stan för ett litet ärende och sedan hem. Väl hemma läste jag lite och sedan var det middag. Efter middagen knopade jag ihop en inköpslista som Mamma ska ha med till IKEA (skrev ut bilder på de sakerna jag ville ha på  ett A4, så hon vet vad som ska inhandlas till mig, hah). 

Sedan kom min Älskling ♥ Love Love Love! Vi kollade på lite TV och smaskade i oss ton med glass kändes det som men P hade inte tackat nej till mer även fast han motvilligt sa, nej tack! hah I know you daaaarling! Hade jag inte sagt stopp hade båda bägarna varit tomma nu (; Ja jag fick faktiskt se säsongspremiären av DH ;P och P låg i mitt knä, min snygging. Hann med en en massa mys mys mys också. 

Men nu har min älskling farit in till stan för att hämta upp sin far som har varit på företagspartaj. Vi kom på att jag hade kunnat följa med och fara och sova hos han men eftersom vi båda ska upp tidigt i morgon och klockan redan nu är för mycket så känns det lite onödigt att komma med, vi ska ju som sagt ändå bara sova. 

Nej i morgon är det en ny dag så nu måste jag sova! 

God natt!

/ Sophie ♥ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0