Kalas

Kom för någon timme sedan hem efter att ha vrit nere hos mina kusiner eftersom min kusin J fyllde 21 och min "moster" (mina kusiners mamma U fyllde 45. Det bjöds på en jätte god jordgubbsmoussé (egentligen grädde och flamberade jordgubbar och gelatinblad) samt en choklad-kola botten. Det var mycket god dock väldigt mastig. Jag är som sagt inte så mycket för fika och sånt, men när det vankas kallas så kan man ju inte tacka nej.

Jag förstår inte hur jag kan vara sååå trött, jag började jäspa redan vid 15-tiden och i skrivande stund jäspar jag mellan varje ord. Herregud! Nä snart ska vi nog äta är dock hur mätt som helst sedan fikat. Har pluggat igenom diskrimineringsrätten måste dock (minst) gå igenom semesterrätten, allt är ju mycket intresant och lärorikt men på något konstigt sätt finner jag inte riktigt motivationen till att sätta mig ner och faktiskt försöka. Det är det som är det svåraste för mig, att faktiskt börja för sitter jag väl ner så blir det i alla fall något gjort.

Jag undrar verkligen när vi kära vän kommer hem, hon kanske redan är hemma? Vi ska ändå inte träffas idag för jag antar att hon har en hel del att catcha upp med sin familj. Men vi ses ju till lunchen i morgon ;) Längtar!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0