It`s a girl!

Again...en liten V! Förstod nästan att det skulle bli en liten flicka till även fast jag aldrig brukar ha rätt i denna gissningsdjungel. Men det var nog mest för att jag hade svårt att föreställa mig en pojke eftersom de inte har någon, om ni förstår vad jag menar ;) De har ju redan lilla H. Nä nu vill jag se lilla underverket ♥ Hon föddes kl. 03 inatt! 

Det är alltid lite extra nervöst gällande namnvalet eftersom man inte är först att skaffa barn bland P:s syskonskara. Men P:s syster, F och hennes sambo N har valt ganska "gamla" namn eller vad man nu ska säga men allt gammalt kommer ju tillbaka. Så dessa gånger hade vi tur och om det blir en tredje för F & N det vet man aldrig. 

Jag har själv några pojk- och flicknamn som jag skulle vilja döpa mina barn till så förhoppningsvis är vi andra paret ut bland våra syskon. Men som sagt man vet ju aldrig. Beträffande namnvalen så brukar dom ändras ganska frekvent så om några år kan det vara helt andra namn ;P 

Det är så mycket jag vill uppleva och göra innan jag skaffar barn så det lär ju dröja några år innan det är dags för oss. Då är det ju bra att P:s syster skaffar barn så man kan gulla med den och ge bort den när den är jobbig ;) Det känns konstigt att tänka att om 5-6 år kanske vi har en liten knodd...
 
/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0