Inspirerande dag

Tidigare idag har jag läst en hel del och efter middagen började jag göra mig i ordning för att fara in på hudvårdskonsult mötet. Det var väldigt inspirerande och man fick verkligen en ny tändning beträffande bokning av kurser. Så i morgon ska jag ringa lite samtal (; Trots att dagen har varit väldigt inspirerande så har den rent fysiskt och psykiskt tagit mycket. Jag började i slutet av mötet må illa, vet inte om det berodde på att jag satt på sidan och fick kolla snett på dom som pratade. För jag har en sprängande huvudvärk och har jätte ont i ögonen. Så jäkla typiskt att den tid jag fick var den enda tiden jag inte kunde gå på. Nu lär jag ju få vänta två månader tills jag får en ny tid.  

Men jag mår väldigt illa också och det känns som att jag håller på att spy, det är nog den jäkla magkatarren. Satan, jag orkar inte må dåligt längre. Tror att min magkatarr beror på inre stress, även fast jag inte känner mig speciellt stressad. Jag menar jag hade då hur mycket som helst att göra när jag läste tre kurser samtidigt i höstas och nu läser jag snart två så tempot är inte längre 150% utan 50% någon vecka till. 

Nä nu ska jag slänga mig i soffan och se ett avsnitt av SATC det var ett tag sedan, ska även koka mig en kopp örtteá (; 


God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0