Grattis M :D

Kom hem för någon timme sedan. Idag fyller M 23 år, Grattis vännen :D Av mig fick hon ett par pärlemoörhängen,  en påse med Earl Grey Cream Teá samt en tesill. Vi satt och gjorde övningsfrågorna till diskrimineringslagen, det var endast 4 frågor med inga a-b-c frågor så det gick bra. Efter dom åt vi lunch på en grill, det blev lövbiff och strips samt en cola för min del och en kycklingmeny med strips för M. Var dock inte den bästa maten att äta när min mage inte är i form ännu, börjar bli måttligt less. Men det var gott som f*n ;P Efter lunchen satte vi igång med semesterlagstiftningen vid 15-tiden bjöd jag M på fika. Blev en stor chokladmuffins var. Inget bra i mat vägen för mig men den var såå god ;) 

När jag kom hem åt jag ingenting, är fortfarande mätt. Nu borde jag läsa lite f-rätt. Vi får se hur det blir. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0