God morgon

Im up! Sitter nu på skolan och väntar tills att lektionen ska börja 8.15 (; Har diskriminerings föreläsning till halv tre. Får se om jag ska hämta Mammas bil som är på service och lackning pga. att en person körde in i hennes bil förra veckan. Som tur är kom den personen och berättade vad som hade hänt så allt går på hennes försäkring (inte servicen förstås). Ska ringa mor senare idag så jag vet vad som händer. 

Annars så kommer min dag att bestå i att läsa f-rätt (; Gött! Ska även se till att boka ett rum så jag och M kan göra övningsfrågorna i morgon. Måste även be vår lärare att skicka ut övningarna snarast så vi inte sitter i morgon utan övningar ;P 

Ha en underbar dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0