Frukost

Idag bestod min frukost av en skål med Verum hälsofil, färska blåbär och krossade linfrön och en kopp med Kamomill teá. Börjar nästan tycka om att äta frukost nu. Jag har faktiskt rannsakat mig själv och har kommit till insikt att jag måste sluta stressa på morgonen och SLUTA snooza. Jag måste börja äta frukost i lugn och ro och inte sleva in en filtallrik på ynka 2 minuter. Det funkar inte längre och man kan verkligen säga att min mage har satt sig på tvären beträffande mitt beteende. Jag vet själv att det har varit många tankar som har cirkulerat på sistone och en inre stress som har gjort att min mage har sagt ifrån. Så skärpning nu! Får ta en dag i taget.



/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0