Fredag

Vaknade upp med min Älskling och eftersom jag mådde mycket bättre i magen så avbokade jag min tid, däremot har jag fått jätte ont i axlarna, nacke och huvudet och när jag ställer mig upp känns det som att huvudet håller på att explodera och ja jag vet att det kallas spänningshuvudvärk och det har jag haft förut men denna gång har det gjort tusen gånger ondare. Men men vi for in till skolan och jag träffade F som vi hade planerat. Vi pluggade tillsammans och till lunch åt jag en god Thai-soppa med nybakt bröd till, det var riktigt gott och billigt, det gillar vi!

Efter kl. 16 for jag och P och köpte en massa godis för 137 kr, omg. Det blev en hel del s-märken, Älskar s-märken! Sedan for vi hem till mig, åt middag och hade en väldigt trevlig fredag, hade dock jäkligt ont i nacken och huvudet. Antar att det är stressen som har satt sig i nacken istället. Även fast jag inte känner mig speciellt stressad. Det är konstigt det där. 

/ Sophie  ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0