Fredag

I fredags betalade vi Thailandsresan samt inrikesflyget tur och retur till Stockholm så det känns skönt att det är fixat nu. Så nu MÅSTE jag lägga Thailand åt sidan för att fokusera på skolan i dessa återstående månaderna innan det faktiskt är dags. Föresten på tal om resa min vän F kommer hem IMORGON :D Hon har varit och rest sedan i November, Brasilien, Jamaica, Ecuador, Dominikanska republiken, Peru, Frankrike, Argentina, Bolivia, USA (Miami)... Vilken resa! Vi har bokat in en lunch tillsammans nu på måndag, längtar! Ska bli så sjukt roligt att höra hur deras resa har varit och se alla bilder ;) 

Igår vaknade jag som sagt upp min P kl. 10 00 (vi hade ställt klockan på 8.30) och så åt vi frukost och pluggade till 12.30 och då gick vi en promenad och förbi ICA för att inhandla advokado och mango. Till lunch gjorde vi en wok, med kyckling, pasta (skulle ha äggnudlar med de var slut), wokade grönsaker och soya samt creme fraiche och sötsursås. Vi gjorde en riktig Thailänskmat ;) Det var riktigt gott faktiskt! Vilka fenor vi är på att laga mat ;p

Vi åt dessvärre lunchen i vardagsrummet framför TV:n så gissa om vi fastnade där, haha. Såg lite tv-show och Den där Mary som gick på Canal +. Till middag åt vi Tacos, vi var dock rätt mätta sedan lunchen men ett bröd gick ner i alla fall. På kvällen såg vi TV och käkade gott. 

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0