Dirty dancing & rosa naglar

Idag har jag tränat Pilates i 30 min, samt gått runt byn i det underbara vädret. Kändes till och med som att jag har bränt mig lite på kinderna, solen är värm ;) När jag gick runt byn tog jag lite andra vägar än vad jag brukar göra och oj så spännande det var ;) Älskar att kolla på hus och att inspireras.

Senare idag har jag även sett på Dirty dancing och målat mina naglar med det rosa nagellacket som jag fick av M. Har även fixat en massa annat. Bokat in lite kurser osv. Spännande! Jag har även packar allt jag ska ha med mig till P så jag slipper göra det på morgonen. Jag har övningspass i Arbetsrätt imorgon, ska även springa lite ärenden på stan.

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0