Dags att plugga nu!?

Jag har inte sovit många timmar i natt så jag känner mig helt slut och skulle helt klart kunna gå och lägga mig nu. I går efter att P hade farit tvättade jag bort mitt smink och gjorde mig i ordning för en god natts sömn. Men jag kunde inte somna, gå och lägga mig innan jag hade fått bekräftat från P att dom hade kommit hem så jag väntade på att få ett sms som han sa att han skulle skicka men efter tolv hade jag fortfarande inte fått något så jag ringde. 

Tydligen så hade en buss kört på, inte 1, utan 4 älgar! Så bussen låg över hela vägen så ingen kunde komma förbi. P och hans far fick hjälpa till att lyfta bort älgarna, stackars älgar! P sa att det var som att lyfta en geléklump för alla benen i den stackars älgen hade krossats. Tur att ingen skadades och tur på sätt och viss att det inte var en personbil som krockat in i dessa fyra älgar för då hade det inte varit mycket kvar av den bilen och framförallt inget kvar av dom som skulle ha suttit i den.

Anyway idag har jag som sagt haft föreläsning om Diskriminering i Arbetsrätten och efter den hade jag ett "litet möte" med R angående ansökningar osv. Sedan fick jag rusa till bussen (som vanligt) ständigt åkande av buss. Jag for in till stan och köpte tre biljetter till en välgörenhetsgala till barnen i SydAfrika som P:s lillasyster M och en klasskompis har arrangerat, det är deras projektarbete så det ska bli kul att se. Ska eventuellt sälja fika, är sälja-fika-reserv, så vi får se. Det är jag, mamma och J som ska se och så ska vi fara och äta middag ute innan (; Gött! 

Väl när jag köpte biljetterna stötte jag på H som också är Hudvårdskonsult eller det är hon som "utbildade mig"  så jag blev inbjuden till en lyxig kväll på måndag klockan 18-20 00 i en jätte fin byggnad för att pröva på lite nya produkter och få tips osv.  ;) Det ska bli skoj! Jag känner att det har kommit lite i andra hand, eller det är ju så det ska vara, studierna går ju helt klart i första hand. Men det är alltid kul om det flyter på i jämnvikt!

Sedan for jag hem och när jag kom hem tränade jag på Crossen i 20 min medan jag kokade ris och hade vårrullarna i ugnen så det var perfekt. Hann precis träna klart så var maten klar. Efter middagen har jag duschat, skrivit ut dagens föreläsning och nu ska jag koka mig en kopp teá och sätta mig och läsa lite (; 

/ Sophie ♥ 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0