Dagen

Vaknade kring 8-tiden, ringde några samtal, åt frukost och läste lite. Har för ett tag sedan ätit lunch och sett ett avsnitt av SATC det blev inget TV-tittande igår kväll. Nu har jag gjort mig i ordning för att fara in till stan om en timme. Har ett ärende som jag ska göra och sedan blir det att fara hem igen. 

Min älskling ringde för ett tag sedan och informerade om att han kommer förbi en sväng ikväll :D Alltid lika kul! Det är också säsongspremiär av Desperate Housewives ikväll kl. 21 00 ;) En helt underbar dag helt enkelt!



Det var föresten en i min klass (A) som tyckte att jag är lik Eva Longoria (Gabrielle solis) utseendemässigt, vilket jag har hört av många andra förut. Tack! Jag ser det som en trevlig komplimang. 

/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0