Busy busy

Snacka om att bloggen har varit bortprioriterad idag! Har gjort en massa annat skööj istället ;P Dagen började med att jag plussade en tenta, fick alltså G och ville ha ett VG men det knäppa var att denna "omtenta" var mycket svårare än den ordinära så jag får nog nöja mig med mitt G, hah! Whatever! "Den som gapar efter mycket förlorar oftast hela stycket", har gått och sagt detta motto för mig själv idag för att försöka nöja mig med ett G ;) 

Efter den jobbiga tentan träffade jag min Älskling, min snygging, åh jag blir helt till mig och fjärilarna i magen dansar tango som vanligt. Snacka om att jag vill pussa och krama min P just nu!!! När jag väl kom hem tänkte jag träna Pilates, MEN det blev slötittande framför TV:n och datorn istället, tills middagen var klar. Jag gick dock en promenad runt byn med mor och J så lite duktig har jag varit. 

Har även jobbat lite med min business idag. Kollat över lagret och lite andra saker...! Det blev föresten inget Dirty Dancing igår och inget nagelfixande heller, och det kommer inte att bli något av det i kväll heller. Det tar på krafterna att skriva tenta, håller på att somna i skrivande stund.

Nä nu blir det raka vägen till sängen. 

God natt kära läsare!

/ Sophie  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0