Bullar & varmchoklad

I lördags efter att P och A hade kommit hem från fotbollsmatchen åt vi lunch och efter lunchen skulle P och A tvätta bilarna och då skottade min älskling upp en sittplats i snöhögen på gården så att jag och M (P:s lillasyster) kunde sitta och njuta i vårsolen. Så vi kokade upp varmchoklad och skivade två bullängder (; Det var hur mysigt som helst att sitta där på snöhögen och njuta av det underbara vädret efter någon timme så blev det dock molnigt så då gick jag in. 

Senare på dagen kom F igen med familj och så bakade vi Pizza tillsammans, riktigt mysigt och gott. Sedan såg vi säsongspremiär av Robinson 2009. 


Jag förstår att de blev besvikna när de kom till den där gyttjeplatsen. Gud vad hemskt man har ju alltid tänkt att Robinson inspelar sig på en vit fin strand och så kommer man till detta. Jag förstår verkligen att det måste ha känts jobbigt för deltagarna. Men förhoppningsvis kommer i alla fall ena laget till en finare strand nästa i nästa program. 

Efter Robinson satte vi på en film, vi gjorde en god fruktsallad men tyvärr så somnade jag efter ca. 40 min ;P Men jag får se klart den någon annan gång. Filmen var om den söta lilla råttan med de stora öronen, Sagan om Desperaux: 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0