Bakat bröd & DH

Belive it or not men jag har faktiskt bakat bröd idag, fast den första plåten blev mer som kakor, haha! De blev lite väl små så de går inte att öppna utan man får äta dom mer som skorpor, men goda blev dom. Men när jag väl stod där och bakade kände jag att nä det är sista gången jag ska baka detta bröd eftersom dom inte blev som jag hade tänkt mig. Lille A hjälpte mig dock så han var jätte glad för att han fick hjälpa till, synd att han hann gå och sova innan dom blev klara eller ska jag säga tur ;P

Efter bakningen såg jag lite på Äntligen hemma i väntan på DH :) Satt dock och kollade i resekataloger samtidigt så jag hängde inte riktigt med i allt, men men.

Nä nu ska jag gå och sova är hur trött som helst, det tar på krafterna att baka.

God natt!

/ Sophie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0