Aktiv dag!

Imorse fastnade jag vid datorn ett tag på morgonen ;p Skickade iväg lite mail och snackade med vänner på msn, kollade lite bloggar osv. Så kl. 11.00 tränade jag Yoga i 45 min, det gick mycket lättare denna gång jag började dock må lite illa, det är nog för alla spänningar som släpper eller så är det bara för att jag står så mycket på huvudet *skämt åsido* hah har inte riktigt kommit så långt ännu...

Nog för att jag blir yr bara jag snurrar typ ett halvt varv så kanske det har med mitt balanssystem att göra, nog för att jag har bra balans men jag blir så yr att jag mår illa. Vid Yoga utför man ganska extrema ställningar så jag tror att det bara är det att jag blir så yr som resulterar i att jag mår illa. Det var trots illamåendet ett väldigt skönt pass, man känner hur man blir smidigare och att det är balsam för själen.

Efter Yogan åt jag lunch och ett tag efter lunchen körde jag rygg och magövningar från en dvd från Iform. På dvdn kunde man göra ett test för att se hur bra rygg och magmuskulatur man har. Jag hade 100% - Alltså i den bästa formen! :D Nog för att jag redan visste det men det var kul att få det "bevisat". Jag kom tillochmed ihåg när jag gick på lågstadiet när en sjuksköterska skulle kolla muskulaturen på ryggen och fett. Då sa sköterskan att hon tyckte att jag hade en väldigt maskulös rygg, jag förstod inte då vad hon menade, utan jag trodde att hon menade precis tvärtom, m u s k u (lös) = att jag inte hade några muskler alls. 

Men sedan förklarade min far att det sköterskan menade var att hon tyckte att jag hade bra muskulatur = en stark rygg ;D 
Det var verkligen ett höjdar pass och jag får se om jag klarar av att gå riktigt i morgon, lär ju få träningsvärk. 

Efter träningspasset peelade jag ansiktet med Microdermabrasion, helt underbart babylen blir man efteråt. Snacka om att älska sina hudvårdprodukter :D Efter peelingen duschade jag och peelade kroppen ;) Såå skönt! 

Men eftersom halva min dag gick åt till att ta hand om mig själv, vilket jag är värd. Så har det inte blivit mycket plugg idag. Jag har läst lite om det vi gjorde i början av Arbetsrätten, jag repeterar ju som sagt aka tentapluggar. Förövrigt så kom mina två böcker som jag hade beställt till Europarättskursen som började i måndags. 

Nä nu ska jag läsa lite om MBL (Lag om medbestämmande i arbetsliv) för snart börjar DH. 

/ Sophie  ♥ 


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, såg också på det. Så spännande!

Allt är bra tack.

Hur är det med dig? =)



Krams

2009-03-31 @ 22:25:20
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0