Vilket vackert väder!

Igår var det jätte fint väder men idag var det ännu varmare, hela 30 grader. Hur underbart är inte det, och ännu bättre jag fick ta vara på denna dag. Jag jobbar som sagt ute så att få vara ute i detta fina väder är helt underbart. Jag har dock bränt mig lite på ryggen trots solkräm. Solen är varm så skydda dig! Har faktiskt fått ganska mycket färg, gött! Ska försöka få så mycket färg som möjligt innan vi drar till Thailand ;) 

Idag gick Lasse på semester så vi åt lunch tillsammans på en asiatisk restaurang, mycket gott. Tidigare idag gick jag ner till ICA för att handla mig middag. Det blev grilladkarré, klyftpotatis med rödlök och timjan (såklart) samt örtstekt halloumi och tzatziki, mums! Vilken stjärnkock jag är, hah. 

Nu blir det efterrätt, nämligen jordgubbar och gräddglass.   

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0