Vilken underbar dag!

Somnade lite för sent igår eller lättare sagt jag gick och la mig kl. 00.03 och jag börjar jobba kl. 7.00 dvs. kliver upp kl. 6.00 men jag nästan studsade upp. Klädde på mig, rengjorde ansiktet (MK såklart) smorde in kroppen med lotion. Åt verum hälsofil, färska blåbär samt linfrön. Fixade även ett glas med citronvatten som är min nya grej. Man får riktigt fräsch andedräkt samt att det är bra för kroppen, me like!

Det var en skön dag på jobbet och jag trodde att jag skulle vara mycket tröttare med tanke på att jag inte har sovit så många timmar inatt men det var inte så farligt var tröttare förra torsdagen (första dagen på jobbet) om jag säger så. På jobbet bjöd Lasse oss på mjukglass. Helt snäll är han men som alltid när vi ska köpa mjukglass finns det aldrig dajmkulor som är min favorit så det fick bli saltlaktrisströssel istället, inte fy skam det heller. 

Efter jobbet for jag in till stadsbiblioteket för att se om dom hade willmaguiden - Thailand inne eftersom jag ville kolla in den lite innan vi eventuellt skulle beställa den. Men då visade det sig att man fick låna hem den så nu har jag lånat hem willmaguiden - Thailand samt två andra böcker om Thailand ;) Gött! Kostar oss inte en spänn och det känns hur skönt som helst nu slipper vi lägga ut 280 kr på en bok som vi kan få låna gratis. Sådant gillar vi!

På väg hem körde jag förbi ICA och inhandlade dill samt mandlar. Sedan satte jag igång med middagen det blev en ceasarsallad, mmm! Jag är en riktigt duktig kock. Jag och min barndomsvän F ville ju bli kockar när vi var mindre så visst finns intresset där allt. Efter middagen så körde jag ett PilatesAerobic pass så skönt det var. 

/ Sophie ♥ 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0