Studenten 2009

Grattis alla som tog studenten igår! Både min lillebror och P:s lillasyster tog studenten samt min kusin S och ja många andra. Jag hann gå och se när min bror sprang ut på lunchen. Fick åka in med en tjej från jobbet som också skulle in och se sin lillebror springa ut, hon bor förövrigt i Israel, det är ganska häftigt! Sedan när vi skulle åka tillbaka till jobbet var det hur mycket bilar som helst och vi fick stå i kö läänge. Så vi kom lite sent och hann inte äta någon lunch så vi fick vänta tills 14-rasten. Men som tur var hade jag med mig mina goda mandlar så det var inte så farligt.

Efter jobbet for jag hem för att duscha och klä på mig för att fara ner till mina kusiner eftersom vi hade studentmiddagen där. Min älskling kom sedan på kvällen. När P kom så kollade vi om vi hade fått något svar från Ban´s diving resort vilket vi hade fått. Vi frågade som sagt i onsdag om vi kunde börja med kursen direkt när vi kommer till Koh Tao vilket vi kunde så nu har vi bokat in oss på en PADI Open Water kurs på 3-4 dagar samt bokat hotell för fyra nätter på Ban´s diving resort ;) Härligt härligt, längtar helt sjukt mycket men det är mycket som måste fixas innan det är dags. 

/ Sophie ♥    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0