Studentbal 2009

Efter min tenta körde jag förbi min bror till en kompis som han skulle fixa sig hos inför sin studentbal. Så när jag kom hem och var hur slut som helst tänkte jag att jag skulle sova men jag lyckades inte somna trots att jag max hade sovit 4 timmar. Utan istället var det dags att fixa sig för att fara in till min bror och hans baldate S. Kolla så fina dom var, (såklart går det inte att ladda upp)

När bror och S hade gått in till Statshotellet for vi hem. Det var mysigt att äntligen få umgås med min älskling ♥ Vid 2-tiden var det bara för mig och P att gå upp för att hämta min bror från balen. På onsdagsmorgonen fick jag även ta och köra bror till tandläkaren, hah han var typ fortfarande full ;P 

Senare gjorde vi alla frunch tillsammans (frukost + lunch) sedan for jag och P in till stan för att göra lite ärenden och efter stan for vi hem till P. Egentligen skulle jag ha börjat jobba på onsdagen men eftersom jag inte hade fått någon sömn alls mådde jag inte alls bra så jag bestämde mig för att vila upp mig en dag. När vi kom till P var det bara att sätta igång med smörgåstårtbakningen. Det är alltid jag och P som bakar smörgåstårtor för vi är så jäkla bäst ;P 


/ Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0