Stockholm here I come!

Kl. 19.15 går planet ner till Stockholm och så jag har längtat ska äntligen få träffa min älskling :D Har packat ner det mesta och sitter här med blöt hår. Har nämligen städat mitt rum och äntligen gått igenom min garderob också. Idag på jobbet så bjöds det på grillade hamburgare, korv och potatismos samt efterrätt, vilken lyx! Efter lunchen fick vi sluta. Vi fick även ta med oss mer blommor hem så jag for förbi graven igen och planterade ner några riktigt fina blommor :) Nä nu ska jag göra mig klar inför avfärden. 

Vet inte om jag kommer att hinna (vilja)  blogga där nere men annars så får du ha en riktigt trevlig midsommar för det ska jag ha ;) 

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0