Söndag

I söndags invigde jag mina nya örhängen som jag köpte i torsdags. De är från H&M och kostade 59.90 men jag hade 50 kr i rabatt så de kostade endast 10 kr, nice! 
På kvällen for jag förbi min vän F som jag ska få låna en ryggsäck på 65 liter att ha med till Thailand, så jag tog hem den för att kunna packa, hah ja jag vet det är 28 dagar kvar. Tack vännen :D Efter en snabbvisit hos F så körde jag till flygplatsen för att hämta upp min mor och hennes sambo eller de är ju nu förlovade så min mor och hennes fästman ;) 

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: Fez

Oj, har dom förlovat sig nu!? Vad roooligt, du får gratulera från mig :) Om det nu inte är allt för länge sedan, då kanske det bara blir pinsamt haha ;) Ha det bäst kompis, puss!

2009-06-30 @ 00:04:38
Postat av: Sophie Chrystall

Tjabba vännen! Jepp som jag sa igår när vi var i Alvik så förlovade dom sig på midsommarafton glömde bara bort att skriva det i bloggen ;) Puss!

2009-07-01 @ 19:18:20
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0