Sömnig måndag!

Gud så trött jag har varit idag på jobbet och det var riktigt svårt att hålla sig vaken. Redan på väg till jobbet kändes det som att ögonen skulle falla igen, läskigt! Men jag klarade mig till och från jobbet. Igår när mamma och J kom hem fick jag en Ed Hardy t-shirt, shit snygg! 

Såå jag längtade att få komma hem till min familj eller en del av min familj min lillebror kommer hem från Cypern ikväll. Efter jobbet har jag rengjort ryggsäcken jag fick låna av F samt lekt med Alex (J:s son). Alex satt och kollade på mig under middagen så jag frågade vad han kollade på och så svarade han: "dina blåa ögon", sötnosen och efter maten kom Alex fram och sa: "du har fantastiskt fina ögon". Då smälte "storasyster hjärtat" så himla söt unge och helt från hjärtat sade han det också :) Det gjorde min dag! 

/ Sophie ♥   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0