Inte min dag idag!

Vaknade verkligen på fel sida idag, kände redan när jag klev upp att jag var alldeles tung i huvudet och snurrig. Jag fick såklart stressa mig till skolan, trots att jag skulle möta upp R kl. 11. hah ja tidsoptimist i all ära! Jag hade till och med glömt att sätta på mig BH:n, som tur märkte jag det innan jag gick utanför dörren ;P Jag kom till skolan strax över 11 och egentligen skulle jag gå och få en puss av min älskling, som jag hade längtat efter men det hann jag inte men som tur var kom P förbi senare. 

Strax efter halv två efter att R hade farit packade jag ihop och tänkte att jag skulle gå förbi P på gymmet. Så jag frågar gubben i receptionen om jag kan få gå in en snabbsväng för att få tag på en vän (min älskling). Gubben var allmänt otrevlig och sa: jaja 5 min och så sa han något i stil med; ta det där upp och ner vända krysset. What?! jag fattade inte alls vad han menade med det och jag hade tänkt att jag skulle gå genom dörren så jag står där och han tjatar om det uppochnervända krysset snacka om han fick en att känna sig blåst, (hatar när det sker) men tillslut så förstod jag att han menade den den grejen som man drar sitt kort i (detta var endast inom loppet av några sekunder men det kändes som en evighet). 

Så när jag kommer fram till min älskling som ser att något är fel, och bara för att jag vet att han känner mig utan och innan så börjar tårarna att rinna, haha! Snacka om att jag är känslig idag, visst jag brukar vara känslig men inte såhär känslig för en sådan liten grej. Kort och gott detta är inte min dag! Nu har jag satt mig tillrätta i skrivbordet med en 88-glass, för det är jag värd!

/ Sophie ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0