Ingen sömn...

...Ja det är verkligen så man kan sammanfatta natten innan min sista tenta som var i tisdags. Jag gick och la mig strax efter mitt inlägg kl. 22.25 MEN, jag kunde verkligen inte somna! Hur jobbigt som helst. Jag var inte speciellt nervös inför själva tentan eller nervös inför mitt tentaresultat från arbetsrätten utan det var nog för att jag var så orolig över att inte kunna somna att jag spände hela kroppen helt enkelt inte kunde slappna av och somna. Kl 02.30 var jag fortfarande vaken och då ringde jag till P och grät, haha! Fast det var faktiskt jätte hemskt och det blev ju inte bättre över att jag fick panik. P hade sagt att jag fick ringa till honom om jag inte kunde somna så du vet ;P Min älskling sa att jag skulle ringa om 10 min om jag inte kunde somna. Jaja tänkte jag, jag lär ju inte ha somnat innan dess eftersom jag har legat vaken i 4 h. Efter 10 min ringde P tillbaka till mig och sa att han var påväg till mig. Min sötis han körde ändå från R... för att komma till mig. 

Efter att han kom kunde jag äntligen somna. P kan alltid få mig att somna, få mig att slappna av. Tack älskling! ♥ Hade han inte kommit vette tusan om jag hade fått sova något alls. Så när klockan ringde kl. 8.00 var det ganska jobbigt att stiga upp men jag hade ju inget val det var bara att ta sig upp och fara in till stan och skriva tenta i EU-rätt. Tentan kändes hyffsat bra, har ju ingen aning om hur han kommer att rätta eller vad han lägger tyngden på. Det var någon delfråga som jag inte riktigt förstod vad han ville att man skulle skriva men men vi får se. Fick förövrigt tillbaka min tenta i Arbetsrätt i tisdags, skönt nu kan jag slappna av, det blev såklart ingen omtenta ;) 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0