I work work

När klockan ringde kl. 6.00 var det lite jobbigt att gå upp men jag hade inget val så det var bara att stiga upp och äta frukost och köra till jobbet. Jag glömde dock min lunch hos P, great! Men som tur var bestämde jag, L och M att gå och köpa en kycklingbaguett, mmm dom är så goda! Jag hängde med till M och åt våra mackor där. Eftersom det är min tredje sommar på detta jobb kändes det som att jag hade jobbat i evigheter trots att det var min första dag efter att alla mina tentor var avklarade. Men det kändes skönt att tjäna lite penningar. 

Efter jobbet for jag tillbaka till min älskling. Han hade garnerat alla smörgåstårtor, han är så duktig. Sedan på kvällen var det P:s lillebrors skolavslutning, han gick ut nian så vi var där och kollade på alla elever som uppträdde och även P:s lillebror som spelade elgitarr. Efter föreställningen blev det smörgåstårta och fika, mums! Det blev en ganska sen kväll. 

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0