Cykeltur & Stockholmsstad

Denna morgon var det soligt och härligt så vi satt allihopa och åt frukost på altan, hur mysigt som helst! Efter den låånga frukosten tog jag och M en sväng runt om i T... (stället dom bor på). Det är ett urmysigt ställe i skogen och det finns hur många fina hus som helst som smälter in i skogsmiljön. Vi fick oss en rejäl träning när vi får upp och ner för alla backar och krön men det var välbehövt. Efter cykelturen så hade P, J och R fixat klart J.s jolle så då fixade vi oss alla för att fara in till Stockholm. Vi blev guidade genom bilen och det var första gången jag fick se globen, hah har liksom aldrig blivit av att se den tidigare. Efter att ha farit runt mest överallt for vi till Söder och till Hermans för att äta lunch.

Det var hur härligt som helst och det var värsta vyn över Stockholm och god vegetarisk mat och fika. Sedan gick vi genom Söder på en härlig promenad längs bergskanten kommer inte ihåg vad den heter. Sedan kom vi ner till staden och köpte oss något att dricka för att sedan fara hem till T.. Där åt vi middag. Grillspet med lax, tigerräkor, champinjoner, paprika och tonfisk samt klyftpotatis med färska kryddor. Jätte gott! Efter middagen körde P mig till Arlanda eftersom mitt flyg gick 21.25. Det blev puss & kramkalas innan jag gick in i flygplatsen. Det kändes lite sorligt men samtidigt lite skönt att komma hem. 

När planet landade på hemmaplan så åkte jag hem med min kusin och när jag kom hem var det bara att ställa sig framför spisen och slänga ihop en omelett för att ha lunch med mig till jobbet följande dag. Sedan blev det att sussa sängen!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0