Ceasarsallad

Ja det var precis det jag åt till lunch idag, belive it or not men jag har faktiskt fotat, vet dock inte vars min usb-kabel tagit vägen så bilden kommer upp när jag hittat den ;) Annars idag har jag pluggat. Jag dras mellan känslor som ångest, stress, lycka, längtan och förtvivlan... Jag antar att det är tentaångesten som driver mig till vansinne! Samt sommarlovslängtan som gör den mer explosiv! JAG VILL HA SOMMAR NU!!! Men jag vill ju gärna klara denna tenta innan, känns onödigt att halv plugga och inte klara den. KÄMPA KÄMPA KÄMPA! Det är inte länge kvar nu, LYCKA! 

Förövrigt så har min lillebror bokat en resa ner till Cypern (till farfar), fy fan vad skönt det är ;P Det betyder att jag kommer att vara helt ensam hemma eftersom min mor och hennes sambo far till Rhodos lördagen den 13:e juni och S (min lillebror) den 14:e juni, gött! Home alone! 

Nu ska jag dricka mitt örtteá och käka lite Tapenade chili, mmmm! 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0