Äntligen är sommaren här!

Igår blev det inte något bloggande, jag hade helt enkelt inte tid eller ork att göra det. Gårdagen bestod dock av jobb till kl. 16 och sedan att städa här hemma. Hann även med ett Yoga pass. Idag har jag jobbat som vanligt. Det är sådana här dagar som idag med strålande sol, klarblå himmel och 25 ° som man verkligen uppskattar att få jobba utomhus. JAG ÄLSKAR MITT SOMMARJOBB! Har dock bränt mig lite på bysten och ena axeln men det är smällar man får ta ;) När jag kom hem körde jag ett 30 min Pilatespass och efter dusch och middag har jag suttit och spanat in olika Internetsidor med kläder. Funderar på att beställa lite kläder från Nelly har ju köpa Cosmopolitan där man fick 100 kr i rabatt. 

Nu blir det en kopp örtteá och mys framför TVn.

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0