Alone

Ja det är exakt vad jag är. Har tidigare idag kört min lillebror till flyget och han ska få sova över hos P:s morbror (där P bor) i Täby för att P sedan ska köra in min bror till det tidiga flyget på morgonen, helt snällt! Skönt för min bror att slippa vara på Arlanda hela dagen och kvällen. Efter att jag hade kört bror till flyget for jag förbi ICA och köpte lite mat, kylskåpet gapade verkligen tomt så det behövdes fyllas på. Har även gjort ett matschema över veckan och början på nästa. 

Nu sitter jag och slöar framför TVn och äter en västerbottensost paj som jag slängde ihop ;) Känner mig lite huslig, men jag tycker om mat. Jag borde egentligen börja gå igenom min garderob jag hann endast gå igenom mitt skrivbord och sängbyrån så nu återstår min byrå samt garderoben. 

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0