Alla känslor på samma gång...

...det känns så konstigt att inte ha något plugg. Jag är helt uppstressad för att det känns som att jag borde plugga fast jag inte har något, hah helt sjukt! Jag tror det är för att det har varit så mycket nu denna vecka att jag inte riktigt har hunnit smällta att jag faktiskt har avslutat 2 års universitetsstudier och har sommarlov nu. Det är så mycket jag vill göra och jag har så mycket inspiration att jag inte vet vars jag ska ta vägen. Jag är även hur trött som helst. Körde in min mor och hennes sambo J till flyget idag eftersom de ska till Rhodos och i morgon ska jag köra min lillebror till flyget eftersom han ska till Cypern så jag kommer att vara själv här hemma i två veckor. 

Min älskling körde ner till Stockholm i morse så det känns lite konstigt att nu när jag äntligen inte har någon skola så drar alla haha. Men jag har en hel del att göra (endast roliga saker) så det känns ändå bra att få ta tag i alla dessa grejer nu ;) Nä nu ska jag sätta igång med något.

Ha en underbar lördag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0