Work & Chokladbollar

Idag kändes det riktigt motigt att gå upp och jobba eftersom jag hellre hade stannat kvar i sängen med min varma och goa älskling. Men det var bara att pallra sig upp och iväg till jobbet. Själva jobbdagen gick som tur var ganska fort så det kändes skönt. Tyvärr så hann inte min älskling komma till mig idag eftersom han hade en hel att hjälpa till med hemma, som uteplatsen osv. Men i morgon kommer han till mig :D 

Efter jobbet och middagen i dag så bakade jag och Alex chokladbollar, A hjälpte mig med smeten och rullade på kokos och strössel på mina rullade chokladbollar ;) Han var jätte duktig, dom blev goda dock en aningen torra, för mycket havre och för lite vatten (bryggt kaffe). Men men A älskade dom så det var ju huvudsaken ;P 

Imorgon blir det att jobba först och efter jobbet ska jag vara med min älskling och vi ska planera mer inför resan samt beställa några böcker m.m.

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0