Underbar fredag

Idag på jobbet så fixade jag lite ärenden, ringde och fixade reseförsäkring bland annat. Efter jobbet for jag in till stan eller lättare sagt till Team Sportia där P var och prövade joggingskor. Han hade redan hittat ett par när jag kom som jag tyckte såg bra ut så dom köpte han :) Sedan for vi vidare och köpte lite grejer på apoteket som vätskeersättning, alkogel, hydrokortisol osv. inför resan, for även och köpte schampo, balsam + serat till håret. Beställde även ett extra batteri till kameran som förhoppningsvis kommer till veckan. Det kan vara bra att ha ett extra batteri till resan speciellt då vi kommer att vara i djungel osv. 

Efter att ha handla exakt ALLT på listan, stolta! Så gick vi och åt middag på MAX ;) Såå gott! Det var jätte länge sedan jag åt på MAX. Efter maten körde vi till en gokart bana där vi körde gokart ;) Gissa vem som vann?! Ja det var faktiskt P han varvade mig med två varv haha! Men det var något fel på min gokart för hur hårt jag än tryckte ner pedalen så hände det inget, antingen var det något fel på den eller så nådde jag inte tillräckligt långt fram (jag med mina korta ben). Hursomhelst så står det 1-0 till P så nästa gång blir det revansch ;P 

När vi kom hem lekte vi lite med A åt en god paj som mor hade gjort med hallon,  jordgubbar och åkerbär där de två första bären kom från vår trädgård ;) Det var jätte gott jag var dock ganska mätt. Senare på kvällen har vi sett på film och ätit popcorn, godis (ahlgrens bilar & daim) samt cola, gissa om jag är mätt nu ;) 

Imorgon blir det till att planera resan hela dagen typ. Så spännande! 

/ Sophie ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0