Torsdag

På morgonen åt jag frukost med P:s lillasyster M som tillochmed hade dukat fram frukost åt oss båda, så snällt! Det är så kul att vi har en sådan bra relation. Så vi satt och pratade ett bra tag och klockan sprang iväg så jag var tvungen att stressa iväg till jobbet, gav henne en kram och önskade henne lycka till på resan till Holland (till sin pojkvän) nu på söndag ;) Hon önskade mig och P lycka till i Thailand eftersom vi inte kommer att ses något innan vi far. Hon ska vara i Holland i tre veckor. 

Som sagt jag var nog sen på morgonen till jobbet och tror du inte att jag hamnar bakom en traktor som kör 40 km/h trots att han faktiskt får köra 50 km/h han var även nere i 30 km/h en sträcka, hah ja herregud! Men tillslut kom jag dock fram till jobbet. Under tvårasten for jag och M (på jobbet) och köpte fika. Det blev en stor kanelbulle för M och en chokladmuffins för mig, men efter första tuggan var jag less och mätt hah. Sparade den dock tills idag (fredag) men jag glömde bort den. 

Efter jobbet var tanken att jag skulle vara med min kära vän Fez men hon hade fotbollsträning och den slutade så sent så vi skulle inte hinna vara med varandra tyvärr. Men det kommer ju flera dagar vi ska försöka träffas till veckan eller nä vi ska träffas till veckan ;) 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0