Ta hand om mig själv dag

Idag är det fredag och imorgon på morgonen kommer min älskling hem :D Snacka om lycka! Det pirrar helt galet i magen. Idag efter jobbet såg jag klart det jag hade spelat in om Michael Jackson samt fixade det sista i mitt rum. Jag har även tagit hand om mig själv dvs jag har gjort ansiktspeeling med microdermabrasion från Mary Kay (såklart!) samt satin lips och satin hands och kroppspeeling ;) Såå himla underbart! 

Nu på kvällen har jag nästan fått i mig en colaburk men jag börjar dock bli less på det. Började som sagt dricka cocacola igen efter flera års uppehåll i höstas men nu har jag lessnat, nu blir det vatten hädanefter eftersom jag är less på all annan läsk sedan tidigare ;P Men det gör ju inget jag älskar vatten! 

Jag har även tjockat i mig ostbågar jag blev så sugen när jag och M (på jobbet) började snacka om ostbågar så jag var bara tvungen att köpa det. Har även ätit lite ahlgrens bilar och daim ;) Men nu är jag sjukt mätt. Sitter nu och slötittar på tvn men jag funderar på att gå och fixa lite grejer inför Thailand istället, det är som sagt endast 18 dagar kvar ;D

Ha en underbar fredagskväll!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0