Packning...

...i torsdags så jobbade jag som vanligt och efter jobbet for jag hem och duschade och sedan kom min älskling. Vi packade hela dagen igår så därför hann jag aldrig uppdatera något här på bloggen och det var inte riktigt det jag prioriterade. Vi hann packa klart min ryggsäck samt mitt handbagage. Idag ska jag endast packa ner lite kläder som har hängt på tork. Slutvikten (igår) hamnade på 10 kg på ryggsäcken och 4 kg på handbagaget jag vet inte om det är sådär jätte bra men jag tror ändå att det är hyffsat. Några av grejerna vi har tagit med oss kommer ju ändå att ta slut, som krämer ect. och toapapper och sådant så då kommer ju väskan att väga mindre och det är ju bra eftersom vi har tänkt att shoppa en hel del i Thailand ;) 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0