Cykeltur & kulglass

I tisdags jobbade jag som vanligt 7.00 - 16.00. På jobbet igår så blev vi bjudna på saft och kakor av en jätte snäll och söt äldre dam som vi trodde var ungefär 80 år. Men hon var 98 år gammal (eller egentligen 97 men skulle fylla 98 snart). Hon var väldigt pigg och så visade det sig vara en gammal klasskompis gammelfarmor (-eller mormor). Efter jobbet åt vi grillat, så gott! 

Efter middagen hade jag ett härligt och välbehövt prat med min mor. Det är inte ofta vi har djupa prat om min far men igår hade vi det och det kändes bra. Igår lekte jag även "jaga" med Alex. Sedan cyklade jag ner till ICA där jag möte upp min kära vän F och vi cyklade tillsammans till Alvik för att köpa mjukglass men det hade dom inte så det fick bli kulglass istället. Det blev en saltlakritskul samt daimkulor ;) mums! 

På kvällen ville Alex att jag skulle läsa en godnattsaga för honom så det gjorde jag. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0