Finally Friday!

Det var så efterlängtat med helg och speciellt eftersom jag på morgonen idag (fredag) på jobbet började känna mig hängig och armarna var tunga som bly. Som tur var fick jag en alvedon av en på jobbet, tack så mycket! Senare under dagen började det att kännas bättre och jag fick mig en tupplur både på lunchen och på två rasten, skönt! När jag kom hem vankades det tacos och på kvällen ringde min kära vän Å som undrade om jag ville komma förbi och se på film. Självklart ville jag det. Ås kom hem från Oslo i onsdagskväll och eftersom hon endast skall vara här till på söndag har hon ett ganska fullspäckat schema på allt och alla som ska hinnas med. Men som tur var kunde vi umgås HELA kvällen och natten tills nu ;) 

Det är skönt att kunna diskutera och bolla ideér och tankar med en riktigt god vän. Även fast vi bor så långt ifrån varandra så har vi alltid lätt att umgås och kan vara oss själva till 100%. Inge fejk här inte! På väg till henne så gick jag förbi ett av våra grannhus där det var en hel del småpojkar och när jag kom gående (halvspringandes) så frågade dom om jag ville komma och äta chips med dom hah, småpojkar! Just nu sitter jag och dricker en kopp örtteá eftersom jag blev så kall när jag endast hade klänning på mig (& kofta) samt ballerinaskor så när jag kom hem nu för ett litet tag sedan blev det direkt på med mjukisbyxorna, raggsockar samt en av P:s t-shirts ;) 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0