Efterlängtad dag!

I lördags var det sannerligen en efterlängtad dag eller egentligen kom en efterlängtad man hem :) Lättare sagt min "man" :D P (och hans mor & fader samt lillebror A, de kom på onsdagen) körde hem från Stockholm under fredagsnatten och kom hem i lördags morse. Tur att P slapp köra hem själv. Så ett tag efter att dom hade kommit hem for jag till min älskling. Det var helt underbart att få vara i hans armar igen, det var ju trots allt nästan tre veckor sedan sist.

Under dagen så fikade vi en massa gott och bara njöt av varandra. På kvällen kring 20-21-tiden gick vi upp till P:s rum för att vila ett tag eftersom P hade sovit knappt 3 timmar. Men vi somnade båda två och vaknade upp först kl. 01.00, shieeet! Det var helt mörkt i rummet och vi båda blev helt chockade över att klockan hade blivit så mycket och jag var mest chockad eftersom jag inte trodde att jag verkligen skulle somna så länge för det var därför vi inte ställde någon klocka. Så när vi vaknade kl. 01.00 var det bara att gå och borsta tänderna och krypa ner med varandra igen ♥


Söndag: Vi steg upp klockan 07.00 och gjorde iordning frukost som vi åt ute på tomten. Mysigt trots att det var lite små kallt men sol hade vi i alla fall. Efter frukosten planerade vi inför Thailand, vad vi ville göra på de olika platserna som vi ska till osv. Det känns skönt för nu är vi på samma "nivå" vad gäller planerna inför resan. Senare under dagen for vi ut med båten och fiskade, vi fick totalt 9 st aborrar ;) Efter fiskelyckan for vi till P:s stuga och grillade korv och spelade kort, mysigt! Det var verkligen en perfekt söndag. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0