Bio i Stockholm

Min bror kom hem från Stockholm nu i tisdags och han hade varit där med våran kusin S som har fått jobb där. Så en av dagarna när dom var där nere så gick dom på bio på HERON CITY och skulle se Brûno så dom köpte biljetter till 12.50 bion men eftersom klockan då var 12.10 så gick dom och köpte popcorn och kollade i lite affärer innan bion skulle börja, när klockan började nära sig 12.50 så går dom in till biosalen. När dom kommer in ser dom att Brûno redan har börjat vilket var lite konstigt eftersom klockan endast var ca. 12.51 och det brukar ju alltid vara reklam innan, men när dom väl sitter så börjar eftertexterna att rulla efter 30 min. HAHA dom hade alltså gått in i hel biosal där Brûno hade börjat 12.05 så dom hade missat 45 min av filmen. Det roliga var att när dom köpte popcorn så var det en familj där som köpte biljetter till nya ICE AGE 3 trots att den redan hade börjat då tänkte min bror och kusin: "Jaha så det är såhär dom gör i Stockholm, vem fan betalar för att se en film som redan har börjat"! hahaha snacka om att dom blev blåsta. 

Så ska du på bio i Stockholm se till att gå in i rätt biosalong ;) 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0