Bäst sex efter fyra år

Enligt en artikel på Aftonbladet har par bäst sex efter fyra år tillsammans eller mer. Jag kan inte mer än instämma på det ;P Jag och P har varit tillsammans i 4 år & 7 månader. Vill inte direkt snacka om vårt sexliv på min blogg men jag tror definitivt att om man har ett kärleksfullt och äkta förhållande så blir ALLT bara bättre med åren (inte endast sex). Man känner varandra utan och innan och litar på varandra (tillit är jätte viktigt) och ju mer tid och kärlek man lägger ner på sin relation desto bättre blir den.

Jag vet att jag har diskuterat detta ämne med mina vänner tidigare. Då har jag alltid sagt att jag inte kan förstå varför vissa avslutar en relation (om den är bra dvs.) för att bli "nykär". Visst det är helt fantastiskt att vara nykär då allt är spännande och nytt MEN hur underbart är det inte att vara trygg och kärare än någonsin i sin partner. Min kärlek till P växer för varje dag.  

Läs artikeln här:
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article5480054.ab

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0