Äntligen...

...har jag fått fingrarna ur a***** och skrivit ner en packningslista till Thailand! Har lite saker som vi ska införskaffa innan vi far, jag har dock lite svårt med det här att "inte packa ner för mycket kläder". Hur fasiken ska detta gå. Jag som flyger med en resväska när jag ska vara i Stockholm under en helg, haha! Men tydligen så ska man: "Lägg upp allt du tror att du kommer behöva på sängen, plocka bort minst hälften och du börjar närma dig rätt storlek på packningen", good luck till mig. 

Visst vi ska inte på en ultimate backpackingsresa, dvs. vi ska inte bo på hostel eller liknande där vi inte får vara ensamma utan vi ska alltid ha eget rum där vi kan ha våra ryggsäckar (vi kmr låsa in våra värdesaker i safety box). Visst vi ska resa runt en hel del och förhoppningsvis shoppa massvis så det är nog bäst att inte packa alltför mycket. Jag kommer att skriva in min slutliga packningslista här på bloggen ;) 



/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0