Ändrade planer

I onsdags var tanken att jag och P inte skulle vara med varandra eftersom P hade fotbollsträning dvs. vi skulle inte få så mycket tid över att vara med varandra. Men då bestämde sig P för att inte fara på träningen eftersom han är lite krasslig så det är onödigt att träna så han blir värre eftersom man inte får ta något dyk.cert om man är förkyld. Så på onsdagsmorgonen fick jag per telefon instruera P om vad han skulle packa för grejer till mig att ta med ;) 

På lunchen for jag till ett ställe som heter Storsand, vilket är en strand. Där var min mor och A (mammas sambos 7-åriga son), så jag åt lunch med dom på stranden och myste på. Det var så härligt men när min lunch var slut så kom det en massa svarta moln och det började åska och blixtra och sedan hällregna.  Efter jobbet blev det mys och middag och så gjorde vi en checklista över allt vi ska fixa inför Thailand. 

På kvällen åt vi glass med björnbär och daim med P:s lillasyster M och såg Pirates of the Caribbean 3.

 

Tyvärr så somnade jag, hah jag var ju så trött hade knappt fått sova något natten innan. Men när filmen var slut och jag hade fått sova ett tag så tog jag och P en härlig kvällspromenad med deras hund. Det var kyligt ute men det hör ju till den svenska sommaren. Jag kan inte förstå att vi snart ska få komma till värsta hettan i Thailand ;) Det pirrar i min mage hela tiden för jag är sååå lycklig!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0